Witam...i proszę o wyrozumiałość :(

-tutaj mozna napisac kilka słów o sobie o swoich skrzydlatych przyjaciołach o rodzinie i o tym czego sami sobie i innym życzylibyście-

Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ

Awatar użytkownika
Meg
Ptaki które hoduję: Nimfy
Kontakt:

Witam...i proszę o wyrozumiałość :(

Post autor: Meg » pt gru 27, 2013 20:37

Witam...przyszłam do Was z
innego forum... zostałam po prostu
tam bardzo przykro potraktowana,
nie wiem czy sens jest pisać o tym.
Tutaj tylko w skrócie.
Od kilku dni mam nimfola - Rico.
Bardzo długo zastanawiałam się
nad pierzastym przyjacielem.
Przygotowalam się tak jak
potrafilam. Powiem od razu coś co
wywołało burzę na poprzednim
forum - mam koty. Oczywiście
papuga jest zabezpieczona, kicie
nie mają do niej dostępu bez
mojego nadzoru. (proszę, nie
rozgrzebujcie tego tematu kot-
papuga bo wiem że muszę bardzo
uważać). I mam nadzieję że chociaż
Wy zrozumiecie to że mimo tego że
jestem nowicjuszka umiem zadbać
o bezpieczeństwo ptaka.
Poszerzam swoją wiedzę ale też
potrzebuje kontaktu z kimś kto się
zna, z którym mogę normalnie
porozmawiać i nie być traktowana
jak dziecko...
Rico już przyzwyczaił się do mojej
obecności i wręcz żąda uwagi :)
Już otwieram klatkę ale jeszcze jej
nie opuszcza. Oczywiście wszystko
zabezpieczone jak trzeba, koty nie
mają wstępu.
Może trochę o mnie...
Kocham ptaki, interesuję się
ornitologia, fotografią,
psychologią... Mam 20 lat.
Zawsze marzylam o nimfie.
Marzenie spelnilam.
Szkoda że po tamtym forum żałuję
w ogóle że mam ptaka.. Zostałam
osadzona o katowanie kotów przez
moderatorke bo źle zrozumiała mój
slogan "plaskacz" (jeszcze Wam
wyjasnie :) ).
Ogólnie staram się
być uhahana 24/7 bo wtedy
każdemu się to udziela :)
pozdrawiam! i błagam bardziej
wyrozumiali i jak macie
wątpliwości to pytajcie....nie osadzajcie.

Awatar użytkownika
apol