Nierozłączki, kilka pytań ogólnych.

Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ

MichałM
Ptaki które hoduję: jeszcze nic, nierozłączki w planach
Kontakt:

Nierozłączki, kilka pytań ogólnych.

Post autor: MichałM » pn lip 20, 2009 23:22

Na wstępie witam wszystkich :-)
Mam na imię Michał i zwierzęta hoduję od zawsze (wszelakie... owady, pajęczaki, węże, żółwie oj wiele się przewinęło przez moje ręce) Z racji ograniczenia znacznie hodowli innych zwierząt w porównaniu do lat poprzednich, chciałbym rozpocząć hodowlę ptaków. Nie jestem totalnie zielony w ich utrzymaniu, z powodzeniem wykarmiłem sporo poszkodowanych w różnych sytuacjach młodych bądź dorosłych ptaków. Co do papug, mam myślę podstawową potrzebną wiedzę teoretyczną, czytam o nich już od jakiegoś czasu (zawsze byłem zwolennikiem tego, żeby najpierw poświęcić sporo czasu na zdobycie wiedzy, a dopiero potem nabycie zwierzaka). Mimo tego, nasuwa mi się kilka pytań związanych z nierozłączkami czerwonoczelnymi, bo te chcę hodować. Więc do rzeczy.
Chcę kupić młodą parę. Nie oczekuję od ptaków tego, żeby merdały ogonkami na mój widok i latały za mną po domu, jednak chciałbym je trochę do siebie przyzwyczaić.
- Czy przy pewnej dozie wytrwałości nierozłączki dają się na tyle oswoić, aby podczas swobodnych lotów po pokoju siadały na mnie, jadły mi z ręki, czy nie uciekały na mój widok?
- Po jakim czasie od zakupu mogę zacząć proces przyzwyczajania ich do siebie i na czym ma on polegać?
- Jak szybko zacząć wypuszczać je na pokój?

To na razie tyle, jeśli w międzyczasie nasuną mi się jeszcze jakieś pytania - będę pytał.
Proszę o odpowiedź, pozdrawiam, Michał.

Awatar użytkownika
Boguśka
-#moderator
-#moderator
Ptaki które hoduję: nimfy.katarzynki.rudosterki

Post autor: Boguśka » wt lip 21, 2009 00:38

Myśle,że spokojnie możesz poczytać posty w temacie innych papug bo nierozłączki nie są trudniejsze do oswajania niż inne papugi.Na wszystkie pytania które zadałeś są odpowiedzi tu: