Wykarmienie Modrolotki

Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ

Awatar użytkownika
Koko-zieloneoko
Ptaki które hoduję: Nimfy, Gołębie
Kontakt:

Wykarmienie Modrolotki

Post autor: Koko-zieloneoko » pt lip 25, 2008 20:42

Witam.
Jestem hodowcą amatorem ptakami zajmuje się od zawsze.
Od dziesięciu lat lat zajmuje się tym, na co dzień. Mam w swojej hodowli trochę ptaszków a zaczęło się od Nimf. Teraz mam tego trochę, co fruwa po mieszkaniu. Udało mnie się rozmnożyć Modrolotkę-zwaną u nas Koza. Dostałam od koleżanki w prezencie trzy kózki, z czego dwie poszły w parkę. Mąż sam zrobił duży domek samiczka w sumie złożyła osiem jajek, z czego wykluły się trzy sztuki. Początkowo rodzice opiekowali się maleństwami. Kontrolowałam, co dwa dni maleństwa w domku. Któregoś dnia mąż zauważył, że jedno maleństwo się porusza niemrawo. Zdecydowaliśmy się że trzeba dokarmiać tu zaczęła się moja przygoda z Kózkami. Początkowo miałam problem z dokarmianiem nie za bardzo wiedziałam czym dokarmiać. Pierwsze dwa dni, to zmieliłam w młynku do kawy nasiona dla Kózek dodałam gotowane jajko i trochę białego sera i to wszystko rozrobiłam przegotowaną wodą zrobiłam papkę i dwa dni dokarmiałam pisklaka który jadł to z apetytem .Potem znajoma dała mi pokarm, który jest do karmienia pisklaków . Można taką mieszankę kupić w sklepach zoologicznych.