Ara zielonoskrzydła

-można tu pisać o wszystkim tym o czym nie ma mowy w poprzednich forach-

Moderatorzy: wojtek, GoldAngelo, Boguśka, Grzegorz, misia458, Krysia-, WOJTEKZ

pysia34

Ara zielonoskrzydła

#1

Post autor: pysia34 » ndz cze 27, 2010 21:01

przeczytałam ogłoszenie..Witam,
po smierci mojej mamy, od prawie roku, jestem wlascicielka ary zielonoskrzydlej. Niestety nie jestem w stanie zajmowac sie dalej Jakobem , poniewaz mam trojke malych dzieci (syn 6 lat, corka 3 lata i synek miesieczny noworodek) starszy syn jest alergikiem i klatka z ptakiem musi stac w zamknietej kuchni. Jest mi bardzo przykro i serce mi peka, tak mi szkoda Kubusia, ale niestety musi tam sam siedziec i nawet nie mam kiedy sie nim zajac. Poniewaz ze wzgledu na jego papuzi charakterek nie ma mowy, zeby chodzil sobie po domu i siedzial na rekach jak dotychczas, ze wzgledow bezpieczenstwa dzieci...
Ptak jest z nami od 15 lat, trafil do nas 2 letni po smierci swojego pierwszego wlasciciela, starszego pana, ktory opiekowal sie nim od wyklucia.
Ptak nie jest az tak niereformowalny, przez te wszystkie lata zaakceptowal i moze nawet troszke polubil 7 osob, wiec jak ktos mu naprawde okaze serce, to napewno zyska wspanialego kompana i zyciowego towarzysza...
Wiem, ze byl z nami prawie "od zawsze" i bardzo duzo razem przeszlismy, ale po smierci mamy zostal mi ptak, dwa duze psy, no i mam trojke malych dzieci, wiec z przyczyn technicznych nie ogarne calego stadka, a naprawde jest mi zal patrzec jak biedak siedzi sam w klatce. Gdzie wczesniej jezdzil w aucie, wyskakiwal na piwo, lazil po domu jak pies i wogole zyl jak czlowiek, nawet spal pod lozkiem na kocyku, ktory imitowal mu gniazdo w dziupli...
Teraz siedzi w klatce z wyskubanym podbrzuszem i wyglada jak zawiedziony obraz nedzy i rozpaczy...
Licze, ze jakis normalny i cierpliwy czlowiek zechce sie Kubusie zaopiekowac i przywrocic mu utracone ostatnio szczescie
Powazne osoby prosze o kontakt meilowy .............